Geachte patiënt,
Per heden heeft onze praktijk een nieuwe naam: Huisarts Haarlem Nassaulaan.
Graag informeren wij u over enkele belangrijke wijzigingen. Vanaf heden krijgt u bij het bellen naar de praktijk direct de huisarts aan de lijn voor medische vragen. Voor het maken van afspraken: maak zo spoedig mogelijk een account op ons nieuwe patiëntportaal.
Vanaf 17 april 2025 werken wij met een nieuw medisch dossiersysteem (BRICKS Huisarts) en een nieuw patiëntportaal: www.mijngezondheidsapp.nl. Dit portaal helpt ons om de zorg voor u te verbeteren en beter aan te laten sluiten op de mogelijkheden van deze tijd.
Via het portaal kunt u:
Wij streven ernaar het portaal vanaf 17 april volledig in gebruik te nemen. Mogelijk duurt het enkele dagen voordat het maken van afspraken optimaal werkt. Wij vragen hiervoor uw begrip.
Inloggen op het patiëntportaal
Zelf online een afspraak maken bij niet-urgente klachten
Vanaf 1 mei 2025 vragen wij u om bij niet-urgente klachten uw afspraak uitsluitend zelf online te maken via het patiëntportaal. Dit is sneller, eenvoudiger en helpt ons om de zorg voor iedereen beter te organiseren.
Lukt het niet om uw account te activeren? Bezoek dan de website van Huisartsen Zuid- en MiddenKennemerland – Helpdesk Digitale Zorg, of bel 085 - 1304 575.
Wij begrijpen dat deze nieuwe werkwijze even wennen kan zijn.
Hartelijk dank voor uw begrip en medewerking. Samen maken we de zorg beter!
Met vriendelijke groet,
Team van Huisarts Haarlem Nassaulaan
Door onze WebApp heeft u altijd inzicht in uw eigen medische gegevens: bekijk bloeduitslagen en specialistenbrieven, lees wat uw huisarts u heeft geadviseerd. Daarnaast kunt u herhaalmedicatie bestellen, een afspraak plannen of om een e-mailconsult vragen.
Wij zijn open voor nieuwe inschrijvingen. Vul met formulier volledig in. U ontvangt binnen 72 uur een bevestiging van onze praktijk per mail.
Heeft u nog verdere vragen? Dan kunt u een telefonische terugbelafspraak maken.
Neem hiervoor contact op met onze doktersassistente.
Via Mijn Medisch Dossier is het mogelijk om inzage in uw medisch dossier te verkrijgen. Het is mogelijk om inzicht te verkrijgen in onderstaande punten:
– Laboratoriumuitslagen (overzicht van metingen die uw zorgverlener met u heeft gedeeld)
– Lichamelijk onderzoek (de diagnostische waarden: bloeddruk, lengte en gewicht)
– Toegangslogboek (overzicht van wie er inzage heeft in uw medisch dossier)
– Verslaglegging (per onderwerp de voorlopige conclusie en gemaakte afspraken (E&P regels)
– Overgevoeligheden en bijzonderheden
– Mijn documenten (in- en uitgaande correspondentie, bijvoorbeeld verwijsbrieven)
– Actueel medicatieoverzicht
Bij minder dringende klachten kunt ons een e-Consult sturen. Onze praktijk beantwoord uw vraag dan meestal binnen 48h. Omdat u niet belt scheelt dit ons inkomende telefoontjes en helpt dit ons om drukte te spreiden.
Neem contact op met de doktersassistente of klik op de knop
U kunt via deze website uw eigen chronisch actieve medicatie herhalen.
Als u langere tijd één of meerdere medicijnen gebruikt, heeft de apotheek speciaal voor u een gratis service: zij zorgen ervoor dat uw medicijnen op een vooraf afgesproken tijdstip klaar staan. U hoeft dan bijna nooit meer een herhaalrecept bij uw huisarts aan te vragen.
Uw huisarts zet alle informatie over uw gezondheid in de computer. Dat heet een medisch dossier. De huisarts zet er bijvoorbeeld in welke ziektes u heeft, welke onderzoeken en behandelingen u heeft gehad en welke medicijnen u gebruikt. Zo staan uw medische gegevens allemaal bij elkaar.
Je (huis)arts en je apotheken kunnen hun computer aansluiten op het Landelijk Schakelpunt (LSP). Via het LSP kunnen ze jouw belangrijkste medische gegevens delen. Een andere zorgverlener kan die medische gegevens bekijken.
In onderstaande video wordt kort uitgelegd hoe het LSP werkt als je op de huisartsenpost komt.